Tuesday 2 October 2012

0
comment(s)

thanks to Allah :)

apa khabar orang2 kampung sume??
blogwalking lettew..
okay okay...
jom story...
:)

dunia oh dunia...
hebat kuasa Tuhan kan..?
nak tahu kenapa??
ala, tak payah laa...
entry ni bukan tuk ceramah pon..
maklulm la kan, aku bukan arif sangat bab2 agama... 

untuk beberapa hari ni, aku rasa diri aku tenang sangat...
masalah yang banyak buat aku kusut, dah dapat settle dengan baik...
alhamdulillah...
aku bersyukur sangat..
aku dapat jalani hari2 aku dengan begitu tenang...
begitu juga study...
kalau dulu, aku susah nak tumpukan perhatian atas sebab2 tertentu yang selalu bermain di fikirann...
tapi sekarang??
yang jadi masalah cume penyakit harian aku..
M.A.L.A.S
ttteeettttttttt.....

oiii asmaiza...
bile ko nak rajin haa???

errr ni pon nasib aku dah deactivate akaun mukabuku...
kalau tak, bersawang la buku aku..
final pakai cincai camtu je la kot..

aduhai abang Mark Zukerberg...
wabak apakah yang sedang menular ini..????
tolong hentikan virus ber ' FB ' di kalangan  student2 kat Malaysia ni bro...
lu tolong tutup terus pon lagi okay kot...

** err mampuih aku satgi orang mai serang aku...fb punye pasal...ade lawan pedang samurai lak.. kuikuikui


jadi..
kesimpulannye di sini, jangan biarkan masalah membelenggu di benak fikiran anda..
setiap masalah pasti ada penyelesaiannya...
insyaAllah..
yang penting, jangan cuba berusaha dan buang rasa EGO sejauh mungkin..
kerana EGO boleh memusnahkan anda.. cewaahhh !! takut der wa baca ayat tuh...
hahaha~~~

okay la..
mud study aku dah on the way...
aku nak amek feel study plak..
tuk u ols, selamat ber'blogwalking' ya...
and wish me luck for final...
laff u..

see u next entry...
bubye.. :)


sharing is caring

No comments:

Post a Comment