Sunday 30 September 2012

1
comment(s)

rindu budak pendek !

masa :: 4:30 am
mood :: tak boleh tido !!
plan : melakukan aktiviti ntah pape
result :: haprak and tension..

teeetttt...
jam sekarang tepat kul 4.30...
aku masih lagi segar dan hanya mampu melihat roomate aku tidur...
haaiiyaakk...
datang la ngantuk wehh !!!!
tension aku..

oleh kerana sebab because aku tak boleh tidur, aku mula la mencari kerja..
teringat pulak si pendek aku.. :)
oit pendek, mu duk wat mende tu?? aku rindu mu..
( loghat ganu )
 law tak faham, sile google k.. :P

aku tetibe teringat si pendek...
si pendek ni kawan aku yang paling rapat ngan aku..
kawan ke?? eh bukan kawan..
dia sahabat aku..
aku mula mengenali insan bernama Nurfatin Naiema bt Nazran ni dari darjah satu lagii...
ada lagi kawan2 sekolah rendah aku yang aku masih contact and rapat...
nanti aku cerita kat korang k??

sekarang aku juz nak cakap kat pendek tu yang aku rindu dia membebel...
:D
pendek, tunggu aku balik tau...

pendek, pic ni khas tuk kauuu...







i laff u <3 

** err sebenarnye entry ni aku tak plan pun.. ni just tuk luangkan masa aku,.. tak boleh tido punye pasal, keluar la entry yang merapu-rapu ni... :P
bubye... :)

sharing is caring

1 comment: