Sunday 7 October 2012

0
comment(s)

my new header


apa?? header baru?? 

apa aktiviti aku hari ni yer??
hari ni aku luangkan masa aku tuk jalan2 kat blog.. macam2 blog baru yang aku jumpa... dah puas menilik and skodeng blog, aku mula terfikir nak tukar header... so, aku mulakan la kerja2 tu.. memandangkan aku ni memang tak kreatif, so aku terpaksa la cuba jugak tuk keluar dari kepompong tu.. tapi, FAILED jugak.. kihkihkih.. ** kau tak akan prnah kreatif asma oii...

edit punye edit, dah siap... agak cincai la keje aku sebab nak bersiap untuk  mandi and solat marghrib pulak..dalam masa 30 minit, aku pun dah siapkan 1 header yang simple... memang tak lawa macam blog korang,.. ** ade aku kisah ~~

hasilnya...
taraaa!!!!!

tak payah nak tunjuk sangat la kan :P



ha, ni antara susunan header yang pernah aku guna...





akan datang??? hahaha... tengok la mood aku... aku ni malas bab2 camni... 
okay la... bubye, !

sharing is caring

No comments:

Post a Comment