Sunday 28 October 2012

0
comment(s)

selamat hari raya aidiladha

hai u...hehe
lame tol aku tak meng'update'  kan??
alamak!!!! kotornye blog ni... !!! grrrrr....
so, pada petang yang agak suram ni, aku luangkan sikit mase kat sini tuk sapu & menge'mop' sarang labah2, anai2, semut and ape2 habuk kat blog aku ni..
syuuhh syuuhh.... 

see???
dah bersih.... 
okay, jomm mulakan entry dengan blog yang dah bersih ni.. puiihhh...! 

rasanya masih belum terlambat tuk aku ucapkan selamat hari raya korban kepada anda semua... selamat hari raya la ye... aku menyusun sepuluh jari memohon kemaafan jika ada salah dan silap yang mungkin sengaja atau tidak disengajakan..pssttt...ada kenduri tu, jemput2 la ye.. kihkihkih

permulaan yang agak skema, tapi ikhlas dari hati si gadis biasa ni.. kihkihkih

ni aku nak pesan sikit, mentang2 la ni musim raya korban, korang jangan duk buat tak sedar diri makan daging tuh,, nanti mulalah duk sakit kepala, tekanan darah naik melambung...kolestrol pon bertambah.. ayyooo...
masalah negara tu... jadi, beringat la ye sebelum makan tu... makan sebelum lapar dan berhenti sebelum kenyang...  ingat pesan nurse ni yer.. :) 

okay la,.. sampai sini je la yer tuk hari ni... 
nak berehat pulak, letih berjalan jauh semalam...
akhir kata,
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA buat semua umat Islam  :)



sharing is caring

No comments:

Post a Comment