Wednesday 3 October 2012

8
comment(s)

bila si nakal kesayangan jadi hero !!

hye..
adoyy..
seharian melayan running man, sampai tak sedar hari ni aku dah buang masa..
yeyy !!
teruk betoi...
huhuhuhu....

okay, sebelum aku menelaah pelajaran aku, aku nak tayang sket ragam si kesayanganku...
sape??
namenye koy dan jijo tau...
ragam dua ekor ni la selalu wat aku geli hati...
nakal....
dan sangat comel...  :)

jom kite tengok...

ini si koy yang sangat memahami :)
**pendengar yang setia..

haii !! nama saya koy... :)

 jom tengok sesi photoshoot si koy ni...









gambar last ni maybe kabur, tapi aku nak tayang jugak.. ! haha..

eh eh, tunggu dulu...
ada lagi..
ini pulak si jijo yang aktiff....





apa jadi bila mereka bergabung???? 

jeng jeng jengg....





and dalam banyak2 aku snap, ada 1 keping gambar yang buat aku tersengih...
nak tengok gambar mane??
boleh ajerrr....

haaa...

si koy tidur atas jijo... :)
sweet kan???
gambar ni tak tipu taw...
muke selumber badak je tidur...

okayla korang,
cukup la tu kot,...
nanti panjang pulak entry ni...
muak pulak korang yang baca kan...
okay, lastly
i laff u koy n jijo...
my KJ...  muahx !!


sharing is caring

8 comments:

  1. kita pun ada kura2.. nama dia "rara" btw comel koy & jijo awak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe... alalala tomeynye namenye...
      rara pon mesti comel kan... :)

      Delete
  2. comellnye kure2 tu. . .
    rindu kamu asma <3 :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite pon rindu kamu, fara...
      rindu sangat2...
      nak jumpe kamu nanti bila dah free...
      love u <3

      Delete
  3. ni kite farah atiqah :(. . .

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer syg...
      ta mao sedih2 taw..
      nanti kita jumpe..
      sayang kamu nur farah atiqah mohd tahir.. muahx!

      Delete