Saturday 29 September 2012

0
comment(s)

final oh final


hari ke hari,..
makin dekat dengan tarikh keramat 1 OKTOBER 2012...
aishhh....
tarikh untuk aku berperang untuk perjuangkan masa depan aku,..
cewahhh !

aku masih lena dibuai mimpi...
waktu tidur sering mendahului waktu berjaga...
maknenye???
ayyaaa..
maknenye, aku ni kejenye tdo je laa... = ='
makin hari makin tak sedar diri aku ni...
bukan tak sedar diri or ape, cume tak sedar diri yang aku ni nak final,...
sesuatu yang akan merubah masa depan aku..

lagi 2 HARI nak final...
apa???? 2 HARI????
errr aku mimpi lagi ke nih???
( tepuk2 pipi )



asma oh asma.....
kemana hilangnya mood study....
datanglah kau ke mari...
aku ku serap mu ke dalam otak ku....
dan berkurung la kau di dalam...
fuh fuh fuhhh....
jampi keramat ni selalu aku amalkan, tapi hasilnya???
zzzzzzzz.....

to blog peneman setiaku :
syg, i mintak maaf kat u taw sebab nanti i tak boleh selalu jenguk n skodeng2 u...
sebab i nak fokus final...
( fokus kerrr??? )
nanti i dah setel i punye final, i skodeng u hari2 yer sayang....
kalau mud i rajin nak update time final, i akan update...
u jangan risau, i takkan lupe u... :)

tak sabar menunggu my last paper12 OKTOBER ...

to my readers :
wish me luck !!  :D
muahx !

bubye !


sharing is caring

No comments:

Post a Comment