Sunday 16 September 2012

0
comment(s)

demam gangnam style



op opp oopp opppaa gangnam stylee..
hihihihi...
korang pon demam gangnam ke pun??? hehe

aku tak tahu la demam ataupun influenza yang sedang menular kat Malaysia ni..
tarian kuda yg entah pape kan??
tapi yang entah pape tu la dah jd ikutan skrg,..
dah mcm2 kuda yang ada... huhuhu
tp ok lah tuu...
ada jugak la aktiviti bebudak muda dari buat aktiviti tak berfaedah kan... :)

kalau sebelum ni bebudak muda ramai yang bershuffle..
sekarang dah maju setapak la..
ada gangnam pulak...
aku pun suka jugak melayan video pasal gangnam kat you tube tuu..
macam2 yang aku jumpa...

haaa....
ni aku nak share sikit dengan reader aku...
satu video yang sangat best...
jom tengok sini...

video ni memang best gilerr laa...
family diorang memang sangat sangat sangat sporting ...
dah lebih SEJUTA orang yang menonton video mereka tuu...
woowww....
kau ada???
kalah video dato' siti kan... 
huhuhu
kan tak pasal pasal famous family diorang tuu...
aku suka part yang ada nenek diorang... 
comel sgt....


haaa,, ni la ah chong yang gangnam style sangat tuu.. huhuhu 
haishh...
nak lompat lompat jugak la tengok tarian gangnam nii...
kihkihkih...
dah2..
sebelum aku merepek, aku berhenti dulu kat sini...
nanti jumpe lagi di next entry yer...


' HAPPY GANGNAM STYLE ' 


sharing is caring

No comments:

Post a Comment