Tuesday 27 May 2014

3
comment(s)

INSHA-ALLAH REZEKI PASTI ADA



Hye u ols,.. sihat ke semua? aku ni jadi tempat persinggahan demam dah tiap-tiap bulan.. asyik2 nak demam je,, okay lupakan... bukan itu yang aku nak story kat sini,,,

sejak kebelakangan murah rezeki betul kawan2 aku..  ada yang pergi interview terus dapat kerja.. duk dengar cerita best2 je,..

kau tetap santek chooiiii !!

gambaq atas tu fairuz namanya... lebih dikenali cikempatbelas..cantek orangnya.. secantik namanya.  Siti Fairuz bt Abdullah.. baru je tadi aku dapat berita dari si fairuz ni.. dah dapat kerja katanya... tahniah sayang !! alhamdulillah..cepat je kau dapat... semalam interview terus dapat result... memang rezeki orang nak kawen kan!! jangan lupa nazar kau tu ye,.. hihihi.. congratez fai :)

last but not least.. aku nak wish good luck untuk Nor Amalina bt Mamat.. 

ala tomey tomey
tuuu diaaaa.. ayu gitu...hihi panggil je meena.. cantik orangnya.. tinggi lampai.. esok budak ni interview.. good luck yer sayang! rezeki ada di mana.. doaku untukmu selalu... insyaAllah ini rezeki dariNya untukmu,.. mana lah tahu kan..kita merancang, Dia yang tentukan.. jangan lupa bismillah and selawat banyak2.. semoga tenang dan dimudahkan urusan.. i know u can do it.. do your best !!

 -THE END -


sharing is caring

3 comments:

  1. Rezeki ada kat mana2. In Sha Allah. Good luck :)

    ReplyDelete
  2. HI!! 안녕하세요~ we are twinscraftlife! pls visit our blog shop^^ 꼭 오세요~~!!^^ twinscraftlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Salam sis, sy tgh search pasai pra dip n nk smbg dip uitm. sy baca 1 komen sis kat blog apa ntah yg sis dh abis pra dip sains n skrg tgh smbg dip kat uitm permatang pauh. sy nk tny, mcm mn sis dpt uitm permtg pauh tu? mintak @ uitm yg tawarkan? boleh email saya aminina0205@yahoo.com. tq sis :-)

    ReplyDelete